אתר האינטרנט כמקור להגדלת רווחים

בניית אתר אינטרנט

קידום אתרים ומהלכי שיווק ופרסום בגוגל הם האוויר לנשימה של כל אתר ברשת. עוד לפני שפתחתם את העסק החדש, כדאי להתכונן לקראת השתלבות בזירה הוירטואלית -המאפשרת לכם להרים את העסקים בפרק זמן קצר, ולנהל את פעילויות השיווק והמכירה בהקלקה של כפתור. אז לפני שאתם פותחים את העסק, כדאי להתחיל לתכנן העלאה של אתר רציני לאוויר. כדי להבטיח שאתם בידיים טובות בדקו כי בחרתם במעצב גרפי מקצועי, הכנתם תוכן שיווקי על ידי מקצוענים בלבד (קופירייטר אינה מילה גסה) ופניתם לחברה לבניית אתרים רצינית -שתלווה אתכם בדרך הארוכה של הטמעות והובלת מערך השיווק באינטרנט. לאחר שתשיקו את האתר תגלו שמגוון האפשרויות העומדות לרשותכם הינו כמעט ובלתי מוגבל, וזה הכלי המרכזי לקידום העסק במינימום השקעה. נשמע חלום וורוד? במציאות של משבר כלכלי בינלאומי אנחנו לא היחידים שחושבים כך. קורס חדש מבית vibit, בהדרכתו של אבי לאון, מלמד אתכם את צעדי הבסיס לשיווק ופרסום באינטרנט, ופותח לכם דלת לעולם בו האפשרויות כמעט ואינסופיות.

בניית אתר אינה עניין לחובבנים

מגוון של פרמטרים משפיעים על הצלחת האתר שלכם, והעיקריים שבהם הם העיצוב הגרפי, התוכן הטקסטואלי וממשק המשתמש. עד ששלושת אלו ייעמדו בסטנדרטים גבוהים של שוק האינטרנט האתר שלכם עלול לסבול מתופעות התבגרות קשות, ועל כן מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. בנייה נכונה של ממשק המשתמש באתר דורשת ידע מעמיק בתחום ה-UI, שניתן לרכוש במהלך לימודי תואר במדעי המחשב, מומלץ ללמוד את התואר במקום אמין ומקצועי כמו במרכז הבינתחומי בהרצליה. אולם גם אם אתם לא מהנדסי תוכנה מן השורה הראשונה יש מספיק חברות בשוק שמתמחות בכך. אותם עקרונות תופסים גם כאשר מדובר על עיצוב גרפי ועל התוכן השיווקי באתר: קורס עיצוב גראפי וקורס כתיבה שיווקית יכול לסייע לכם בשני התחומים, אולם גם כאן חברות רבות בשוק ישמחו למכור לכם את שירותיהן.

דרכים מעניינות לקידום האתר

בניית האתר לבדה לא מספיקה על מנת לשווקו. כאן נכנסים לתמונה אנשי התוכן והקופירייטרים, שמכירים את שפת האינטראקטיב ויודעים איך לתרגם אותה למסרים שיווקיים מקוריים ומסקרנים. גם אם אתם יודעים לכתוב באופן טבעי, חשוב שבאתר יהיה תוכן מקצועי שיעניין את הגולש, כאשר שימוש בטקסטים סתמיים עלול להוות מכשול בדרך להצלחה: גם אם האתר מעוצב בקפידה ובעל פרמטרים גבוהים לקידום – אם התוכן לא מעניין לא תצליחו למשוך תנועה באופן שוטף. כדי להגביר את העניין מומלץ לצרף גם סרטוני וידאו לאתר, קליפים, סרטי תדמית וכמובן: קישורים מאתרים מומלצים שיעניינו את הגולשים שלכם.

חשוב כמובן שתדאגו לעדכן את האתר ולוודא שהוא נמצא בקנה אחד עם שאר האתרים המתחרים. יתרה מכך עליכם לדאוג לפרסומו ברשת ולקדמו במנועי חיפוש. אחת השיטות לעשות זאת היא להעלות וידאו קליפים של האתר לאתרי שיתוף סרטונים כדוגמת YouTube. דרך נוספת היא פרסום האתר בפורומים ובאתרים שבהם נחשפות חוות דעת של גולשים. אם יש לכם תקציב לכך, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להשתתף בקורס פרסום שילמדכם את רזי עולם הפרסום והשיווק ויעניק לכם כלים וידע לקידום העסק והאתר