בניית אתרי תדמית

להלן טיפים לבניית אתר תדמית

מבנה האתר

כאשר עומדים בפני משימת בניית אתרים שהם אתרי תדמית, יש לקבוע מראש מה יהיה סדר העמודים ומהו התוכן שיכיל האתר.

דף הבית

דף הבית בעת בניית אתרים הינו עניין מרכזי. מומלץ כי דף הבית לא יהיה עמוס מדי ויעלה במהירות לנוחות הגולש.

מפת אתר מעוצבת

על תפריט אתר תדמית הנקבע במהלך בניית אתרים להישאר קבוע. באתר תדמית המכיל עמודים רבים, מומלץ להשתמש בתפריט יורד, המספק לגולש מבט על תת קטגוריות בקטגוריה בה בחר.

מפת אתר לגולש

על מנת לאפשר לגולשים לשוטט בקלות ובנוחות מרבית בעת ביקור באתר, כדאי ליצור בעת בניית אתרים מפה מעוצבת של האתר.

קישורים פנימיים

בעת בניית אתרים שייעודם תדמיתי, כדאי לבנות קישורים סמוכים זה לזה, לקליטה מהירה אצל הגולש. בנוסף, מומלץ כי המילים אשר מעבירות לקישור יהיו קשורות לתוכן המוצג באתר.

הסברים

כדאי לשלב בעת בניית אתרים תדמיתיים תיבות הסבר קטנות בעת עמידה עם העכבר על הקישורים. בתיבת ההסבר תינתן תמצית של הקישור עוד לפני שהגולש נכנס אליו.

תוכן

על מנת ליצור אתר תדמית מוצלח, יש לתת את הדעת בעת בניית אתרים לתוכן המפורסם. על התוכן להיות אינפורמטיבי, לא מסורבל ומנוסח היטב. חשוב בעת בניית אתרים כי בכל עמוד באתר התדמית יהיה מידע מעניין ואפקטיבי עבור הגולש.

המנעות מעיצוב המסיח את הדעת

בעת בניית אתרים תדמיתיים, מומלץ להימנע מהסחות דעת, כדוגמת חלונות קופצים או צלילים אוטומטיים. אלה גם מאטים את קצב הגלישה וגם מסיחים את דעת הקורא מהמידע אותו מעוניינים להעביר.

נגישות גם לבעלי מוגבלויות

מומלץ כי בעת בניית אתרים שייעודם תדמיתי, תינתן נגישות גם לבעלי מוגבלויות, אשר יכולים למצוא את המידע באתר יעיל עבורם. לאתרים נגישים ערך מוסרי, חברתי ושיווקי.

מיקום "צור קשר"

חשוב בעת בניית אתרים תדמיתיים למקם את תיבת "צור קשר" במקום מרכזי, רצוי בדף הבית, שתהיה זמינה בקלות לכל גולש.

ללא שגיאות

מומלץ מאוד לאחר בניית אתרים וכל עוד האתר באוויר, לדאוג כי הלינקים יהיו תמיד פעילים וינווטו את הקורא למקום המיועד. הודעות שגיאה וקישורים שאינם פעילים מצביעים על חוסר רצינות.

עיצוב מתאים לעסק

בעת בניית אתרים תדמיתיים יש להתאים את עיצוב האתר לאופי העסק, הן מבחינת הצבעים, הגופן וכל האווירה הכללית באתר.