SEO – קידום אתרים ברשת

קידום אתרים ברשת – עשה זאת בעצמך

כל בעל עסק יודע שכיום האינטרנט הוא כלי שיווקי בסיסי המפנה לקוחות לשירותי החברה, מעניק מענה ראשוני, ומאפשר את החשיפה הגדולה ביותר. אבל איך מתגברים על התחרות העזה בדף החיפוש, ומבטיחים שכשלקוח פוטנציאלי יקיש את מילות החיפוש הרלוונטיות יגיע לאתר שלכם ולא למתחרים? התשובה טמונה במילה: קידום אתרים, ובשפה המקצועית: קידום אתרים אורגני או SEO. רק קידום נכון של האתר, בהתאם לדרישות מנועי החיפוש והדינמיקה הייחודית של הרשת, תבטיח לכם מקום טוב בדף של Google ומנועים נוספים, ותאפשר חשיפה ישירה לקהל היעד המבוקש. למי שמקים עכשיו אתר או רוצה לקדם אתר קיים, אלו כללי הברזל למובילות בדפי החיפוש:

כללי מפתח בקידום אתרים

האם קוד האתר שלכם מעודכן?

לפני שאנחנו מתחילים לנקוט אסטרטגיות ולהשקיע מאמצים בקידום, שווה לבדוק בעזרת איש מקצוע כי הקוד באתר שלכם תואם את מילות החיפוש הנדרשות – בהתאם לשירות, המוצר והתחום בו אתם פועלים. ודאו כי הקוד מציית לקריטריונים המקצועיים שמכתיב Google, מנוע החיפוש המרכזי בישראל, וכי אין שגיאות בקוד הקיים – על מנת שה"עכבישים" (הסורקים) של Google יסווגו את האתר בהתאם לשימושיו ויפנו אליכם קהל יעד רלוונטי – גם בחיפוש אתרים מתחרים מאותו התחום.

לדבר בשפה של Google

עכשיו בדקו את מילות התוכן באתר. כדי ש-Google ידע לסווג באופן מדויק את האתר שלכם, מומלץ לשלב בטקסטים את המילים הראשיות מקוד האתר (בהתאם לשירות, המוצר ותחום העיסוק). כשאתם מעדכנים את הדפים הקפידו להשתמש בכותרות מודגשות בתוכנת העריכה (Head Line 1), המפורשת ע"י Google כעדיפות ראשונית בסיווג. כך לדוגמא, אם אתם מנהלים אתר של בנק לאנשי עסקים, על הכותרת לכלול את מילים "בנקאות אישית לאנשי עסקים". קריטריון נוסף שיקדם אתכם ב-Google הוא קישור לאתרים ברי סמכא. אם כתבה אודותיכם התפרסמה באתר פופולרי (כמו walla ו-ynet) והיא כוללת קישור לאתר שלכם – הרווחתם!

אל תזלזלו גם בקישורים לאתרים מוכרים פחות, אך הקפידו כי כל קישור שיוצא מהאתר שלכם יגובה בקישור חזרה מאתר שלישי.

סוד ההצלחה

במילים פשוטות: תנועה! ככל שיותר גולשים יבקרו באתר שלכם, יכנסו ליותר דפים וישהו במשך זמן ארוך יותר באתר, כך תתקדמו מעלה במנועי החיפוש. זו הסיבה שמומלץ להשקיע בעיצוב גרפי מקצועי של האתר, להוסיף תמונות אטרקטיביות (בעלות שם התואם את קוד האתר), לעדכן כמה שיותר תוכן ומאמרים (האופטימלי: 2 מאמרים בשבוע), ולהשקיע בתוכן שייצור עניין ויעודד את הגולשים לקרוא, לדפדף ולשהות כמה שיותר זמן באתר. אגב, זו גם הסיבה שאנו מקשרים בין הדפים באתר (כמו קישור ממאמר מקצועי המוביל ל"קריאה נוספת"), וגם ב-Google מעריכים ניתוב מושכל של הגולשים ויפרגנו לכם על כך בקידום.

השתמשו ב-Facebook ובשאר הרשתות החברתיות

כולנו יודעים כי Facebook מתחרה כיום על הפופולאריות של Google. אבל כשמדובר בשיווק וירטואלי (באינטרנט) אנחנו לא לוקחים צד. במקביל לקידום האתר פיתחו דף עסקי ('דף אוהדים') ברשת ה- Facebook, שיכלול קישור ברור לאתר וימשוך קהלי יעד נוספים. בצורה זו גם תרוויחו קישור גבוה לשם החברה בדף החיפוש ב-Google (אל הדף העסקי), שכן אם בתנועה עסקינן, הרי שאף אחד לא מחזיק בתנועה מאסיבית כמו הרשת החברתית הגדולה בעולם.

חברת ויביט מציעה לכם שירותי בניית וקידום אתרים, בהתאם לדרישות הקידום של Google ומנועי החיפוש המובילים. נשמח לענות לשאלות נוספות בנושא קידום אורגני ו-SEO, לייעץ לגבי קוד אתר, עיצוב וכתיבה שיווקית שתקדם אתכם ברשת, ולפתוח עבורכם דף עסקי ב-Facebook, שיהיה מסונכרן עם הפעילות השוטפת של האתר.

למידע נוסף פנו אל נציגי ויביט בניית וקידום אתרים

בטל': 077-7667688

במייל: [email protected]
או בפייסבוק: