בניית אתרים וביטויי חיפוש ממוקדים

בניית אתרים

 מי שנכנס לגוגל, יודע, שאתרים מופיעים על פי דרוג כניסות של גולשים. אך הכניסות לאתרים, מתבצע בעקבות מילות מפתח, שמופיעות באתר, מה שנקרא בעולם האינטרנט "תגיות", ולמעשה גורם להם להיכנס אל אותו אתר.

בחירת מילות מפתח, היא איננה דבר פשוט וקל. אנשים שעבודתם היא בניית אתרים , משקיעים שעות רבות בחיפוש אחר מילות מפתח, שיגרמו לגולשים להיכנס לאתר עליו הם עובדים ולא לאתר אחר.

מה זה בעצם מילות מפתח? מילות מפתח, הן מילות בסיס, שיהיו מודגשות בתוכן של האתר, וכך כאשר נקליד מילת חיפוש בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, האתר שלנו יעלה, כי אותה מילת חיפוש, היא גם מילת המפתח בתוכן שלנו. למשל, אם אנו נכתוב ונדגיש במאמר מסוים, את המילה "רהיטים", מספר פעמים, אזי שבעת שמישהו יחפש אחר "רהיטים" בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, האתר שלנו יעלה, וייתכן מאוד שאף יעלה ראשון. אז הגולש יפנה אליו ראשון. כך משיגים למעשה כמות גולשים גבוהה.

בחירת מילות מפתח, היא איננה עבודה קלה. כפי שציינתי, מי שמתעסק בתחום של בניית אתרים, עובד שעות רבות על מציאת מילים שיגרמו לגולשים, להיכנס בעקבותיהן לאתר שלנו.

כיצד בוחרים מילות חיפוש? ובכן הבחירה במילות חיפוש, נעשית על פי שני מדדים עיקריים. הראשון, התאמה לתוכן האתר. מילים שלא מתאימות לתוכן שאנו מבקשים לפרסם, לא יכולות לעזור לנו,

המדד השני, הוא מדד הפופולאריות של מילות חיפוש במנועי חיפוש, ובמיוחד בגוגל. כיצד יודעים מה הן המילים הפופולאריות? ובכן, ניתן להקליד בגוגל מילות חיפוש שונות, ולראות את הפופולאריות שלהן, כמו כן, ניתן להשתמש בכלים שגוגל מציעה, לחיפוש אחר מילות חיפוש.

ישנן אפשרויות נוספות, להכרה של תחום מילות החיפוש, וגילוי המילים הפופולאריות, על מנת לדעת אלו מילים לפרסם בתוכן שלכם ולהדגיש אותן. חברת בניית אתרים , תציע לכם, לפתוח חשבון בגוגל אוורדס, תמורת תשלום חודשי, לפרסם מודעה בתוצאות החיפוש הממומנות, להכניס למודעה את מילות החיפוש שאתם מבקשים לבדוק את הפופולאריות שלהן. כך במשך חודש, תוכלו לעקוב אחר הפופולאריות של המילים אותן הקלדתן. קחו בחשבון, שבכל פעם שגולש הקליק על המודעה שלכם, היא עלתה לכם כסף.

ישנן אפשרויות פשוטות יותר, אך לא בטוח שהן טובות יותר מגוגל. חברה לבניית אתרים, תבדוק עבורכן את הסטטיסטיקות של אתרים שונים, אשר בודקים פופולאריות של מילות חיפוש, ואלו מילים נרדפות גוברות על המילים שאתם הצעתם.

דרך נוספת היא לבדוק תחרות בין מילים. כלומר, כמה פעמים נמצא המונח בו אתם רוצים להשתמש, אצל אחרים. חשוב מאוד שהמילים יהיו בדפים הראשיים של האתר ולא בדפים הפנימיים, מאחר ורוב הגולשים פונים אל האתר הראשי ולא בהכרח הפנימי. כאשר המילים נמצאות באתרים פנימיים או אינדקסים שונים, אזי שהתחרות על המילים היא נמוכה יותר מאשר באתרי הבית.

מילות מפתח הן הבסיס למכירת האתר לקהל הרחב. לעיתים זה לוקח זמן רב, כדי להפוך אותו לאתר פופולארי, דרושה השקעה כספית גדולה, ולא מעט השקעה בחיפוש אחר מילים ובעבודה על מיקומן באתר. חברות של בניית אתרים, יציעו לכם לא פעם, שירותי קידום אתרים או שיפנו אותכם לחברה שכזו. חברה לקידום אתרים, היא חברה שמטרתה לקדם את האתר שלכם בצורות שונות. עם זה דרך מילות מפתח, עם זה דרך הכנסתו של האתר אל מקומות שונים, עם זה ביצירת קישורים לאתרים שונים, או הכנסת קישורים של אתרים שונים באתר שלכם. כך מי שנכנס לאתר מסוים, יראה קישור לאתר שלכם, ולהיפך.

כיום חברות רבות, נוהגות להשכיר את שירותי חברות של בניית אתרים, על מנת שיבנו את האתר שלהן, באופן שיהיה מותאם למנועי חיפוש. חברות בניית אתרים , מכירות את השוק וכיצד לנהוג בו, עם כתיבת מילות מפתח, לעמוד בתחרות של מילות מפתח, ועבודה עם מנועי חיפוש. חברות בניית אתרים, בונות את האתר, באופן שיותאם למנועי חיפוש, כך שהאתר מופנה באופן ישיר למה שהלקוח מחפש, גם אם זה אומר, שעליכם לשנות במעט את צורתו ואת תוכנו. חברת של בניית אתרים, תכין עבורכם תוכנית, כיצד לבנות את האתר באופן שיכיל את מילות המפתח בדרכים שונות, למשל, בכל דף שאתם יוצרים תהיה מילת מפתח, זו תופיע בכל מקום שהוא, במאמר, בקישורים, בקטגוריות, בכותרות השונות, ואף בכותרת הדפדפן.

כך תיצרו אתר, שיהיה מצד אחד, מעניין ושימושי לגולשים בו, ומצד שני, יהיו בו מילות מפתח שימשכו את הגולשים אליו.

כל חברה של בניית אתרים תאמר להם, שאין טעם, שהאתר שלכם יהיה איכותי, מעניין, שימושי וזמין לגולשים, אם הוא לא מופיע ראשון או בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.