ויביט פיתוח תוכנה ואינטרנט בע"מ
  • דף בית
  • אודותינו
  • בניית אתרים
    • חנות אינטרנטית
  • קידום אתרים
  • כרטיס ביקור דיגיטלי
  • מאמרים
  • ממליצים
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודותינו
  • בניית אתרים
    • חנות אינטרנטית
  • קידום אתרים
  • כרטיס ביקור דיגיטלי
  • מאמרים
  • ממליצים
  • צור קשר
איך לעצב זהות למותג
ראשי מאמרים איך לעצב זהות למותג

איך לעצב זהות למותג

 

כיום יש מיליוני עסקים בכל רחבי העולם כאשר הטכנולוגיה נתנה לנו את האפשרות ליהנות מכל השפע. בתור לבעלי עסק, יש לשאול עצמכם את השאלה, כיצד אוכל לגרום לכך שהלקוח יבחר בעסק שלי על פני כל שאר העסקים. התשובה נמצאת במילה, זהות. למרות שזהו עידן של אין סוף אפשרויות, אנשים עדיין נוטים לבחור במוצרים מסוימים שמעוררים אצלם רגשות. רגשות של שמחה, נוסטלגיה ועוד. תאמינו או לא, מוצרים יומיומיים כגון אוכל ומוצרים לבית אכן יכולים לגרום לאדם להזדהות איתם. הכול תלוי בדרך בה ממתגים את המוצר. מאמר זה ייתן לכם טיפים שיעזרו לכם לבנות מיתוג נכון למצור שלכם כזה שיצור זהות נוגעת לב באופן טבעי.

הערכים של העסקים הנוספים

עסק אינו קיים לבדו, כמו שאדם צריך לדעת לשלוט על העסק שלו, כך הוא צריך לדעת כיצד מתנהגים העסקים שמסביבו ולהבין מהו הסוד להצלחה שלהם. לפעמים, הסוד נמצא בזהות של העסקים ובדרך בה הלקוחות מתחברים למוצרים של אותם מתחרים. יתרה מזאת, ברגע בו לקוח מחבר למוצר מסוים, הוא נוטה לחזור אליו ואף לבחור אותו על פני מוצרים חדשים וזוהרים יותר. אך ניתן לקנות את ליבו של כל לקוח והדבר יכול להיעשות על ידי כך שתסתכלו לעבר החצר של המתחרים שלכם ותנסו להבין למה היא כל כך מיוחדת. האם הדרך בה מיתגו את המוצר שלהם יכולה לעזור לעסק שלך. דעו לכם שזוהי איננה העתקה אלא הבנה שמה שאחרים עשו יכול לעבוד גם בשבילכם. מצד שני, תצטרכו ליצור זהות ייחודית לעסק שלהם, כזאת שתגרום לעסק שלכם לבלוט. בכל מקרה, ישנו צורך לחקור את המתחרים כדי להבין את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

הייחוד של העסק שלך

כעת כשהבלטנו את הצורך להידמות ולהיות שונים מין המתחרים שלכם, כעת נדגיש את נקודת הייחוד. אך נקודת הייחוד אינה נגמרת ומתחילה בצורך להיות מיוחד ובולט, אלא היא נמצאת במקום בו העסק שלך מתאים את עצמו לקהל היעד שלו. כמובן שהרצון הוא שקהל היעד שלכם יהיה כמה שיותר רחב בכדי שהמוצר שלכם יגיע לכמה שיותר לקוחות, אך מציאות לחוד ודמיון לחוד וכעת כאשר אתם נמצאים בתהליך בו אתם בונים את המיתוג של העסק שלכם, אתם רוצים למצוא את הלקוחות שיקנו את המוצר שלכם, שיבחרו בו על פני כל המוצרים. כאשר תמצאו את לקוחות אלו, תוכלו להבין מהם הערכים שלהם, מהיכן הם באים ולפי דברים אלו לעצב את הזהות של העסק שלכם. אנשים נמשכים לדברים אשר דומים להם, קח את הלקוחות שלך ועצב את המותג שלך על פי הזהות שלהם.

זהות היא דבר סמלי

הדרך למיתוג מנצח עוברת דרך עיצוב נכון של סמלי החברה. כאשר בעל עסק ידע לבנות בדרך נכונה וחכמה את הסמל של החברה שלו הוא יוכל להביא את העסק למצב בו לקוחות קונים בצורה אוטומטית ברגע שהם רואים את הסמל. יותר מכך, לקוחות נוטים לקחת את הסמל האהוב עליהם ולהניח אותו על מגוון מוצרים שהם משתמשים בהם.  ישנו צורך לעצב את הסמל של החברה שלכם, בדרך מעניינת ויצירתית ועיצוב נכון של הסמל יוכל לגרום ללקוחות לקנות מכם שוב ושוב.

חברת אימג' ארט נוצרה בשביל בעלי עסקים שאינם מצליחים בעצמם למתג את העסק שלהם וצריכים ייעוץ ועזרה בתחום זה. עולם מיתוג העסקים הוא עולם ומלואו ובכדי לבנות מותג מנצח יש לחבור לאנשי מקצוע. המומחים של אימג' ארט יוכלו לעזור לעסק שלכם להגיע לרמות חדשות של הצלחה בעזרת מיתוג מרענן .

« הקודם
הבא »

צריכים עזרה בפרויקט הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

צריכים עזרה בפרויקט הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מידע נוסף
  • דף בית
  • אודותינו
  • בניית אתרים
    • חנות אינטרנטית
  • קידום אתרים
  • כרטיס ביקור דיגיטלי
  • מאמרים
  • ממליצים
  • צור קשר
קישורים חשובים
  • במה לבעלי מקצוע
  • הצהרת נגישות
  • מדיניות פרטיות
שלחו הודעה
הפייסבוק שלנו
דברו איתנו בוואטסאפ
כל הזכויות שמורות לויביט פיתוח תוכנה ואינטרנט בע"מ
בניית אתרים - ויביט

תפריט נגישות

  • מופעל ב favoriteאהבה ע״י עמית מורנו
אנו משתמשים בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות ובטכנולוגיות מעקב אחרות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו, כדי להציג לך תוכן מותאם אישית ומודעות ממוקדות, לנתח את התנועה באתר שלנו ולהבין מהיכן מגיעים המבקרים שלנו.

עוגיות פונקציונליות Always active
עוגיות אלה משמשות כדי לספק לך חוויה מותאמת אישית יותר באתר האינטרנט שלנו וכדי לזכור בחירות שאתה עושה כשאתה משתמש באתר שלנו. לדוגמה, אנו עשויים להשתמש בעוגיות פונקציונליות כדי לזכור את העדפות השפה שלך או לזכור את פרטי ההתחברות שלך.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
עוגיות מעקב
עוגיות אלו משמשות לאיסוף מידע כדי לנתח את התנועה לאתר שלנו וכיצד המבקרים משתמשים באתר שלנו. לדוגמה, קובצי עוגיות אלה עשויים לעקוב אחר דברים כגון משך הזמן שאתה מבלה באתר או הדפים שבהם אתה מבקר, מה שעוזר לנו להבין כיצד אנו יכולים לשפר עבורך את אתר האינטרנט שלנו. המידע שנאסף באמצעות עוגיות מעקב וביצועים אלה אינו מזהה אף מבקר בודד. עוגיות אלו משמשות לאיסוף מידע כדי לנתח את התנועה לאתר שלנו וכיצד המבקרים משתמשים באתר שלנו. לדוגמה, קובצי עוגיות אלה עשויים לעקוב אחר דברים כגון משך הזמן שאתה מבלה באתר או הדפים שבהם אתה מבקר, מה שעוזר לנו להבין כיצד אנו יכולים לשפר עבורך את אתר האינטרנט שלנו. המידע שנאסף באמצעות עוגיות מעקב וביצועים אלה אינו מזהה אף מבקר בודד.
עוגיות מיקוד ופרסום
עוגיות אלו משמשות להצגת פרסומות שסביר להניח שיעניינו אותך בהתבסס על הרגלי הגלישה שלך. קובצי עוגיות אלה, כפי שמוצגים על ידי ספקי התוכן ו/או הפרסום שלנו, עשויים לשלב מידע שהם אספו מהאתר שלנו עם מידע אחר שהם אספו באופן עצמאי הקשור לפעילויות של דפדפן האינטרנט שלך ברחבי רשת האתרים שלהם. אם תבחר להסיר או להשבית את קובצי המיקוד או קובצי הפרסום הללו, עדיין תראה פרסומות אך ייתכן שהן לא יהיו רלוונטיות עבורך.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
הראה הגדרות
{title} {title} {title}
גלילה לראש העמוד