כרטיס ביקור דיגיטלי

למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי? העולם שלנו משתנה. בטח שמעתם את זה כבר אלפי פעמים, אבל זו האמת. מה שהיה רלוונטי לפני מספר שנים, מאבד את הרלוונטיות שלו במהירות, וכמעט הכל סביבנו הופך להיות טכנולוגי ודיגיטלי. מנגנונים שונים הופכים ליעילים יותר, מהירים יותר, חוסכי זמן, אנרגיה ומקום, ואחד מההישגים הבולטים הללו הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי.

בינינו, כמה פעמים שכחתם את כרטיסי הביקור שלכם ברכב לפני פגישה חשובה? כמה פעמים שיניתם מספר טלפון או כתובת מייל והייתם צריכים להחליף את הכרטיס בהתאם, או רחמנא לצלן, לכתוב בעט על הכרטיס הנוכחי את הפרטים החדשים? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שתשדרגו את אתר האינטרנט שלכם ופשוט לא הגעתם לזה?

כרטיס ביקור דיגיטלי – כל פרטי הקשר במקום אחד

היום, עם כרטיס הביקור הדיגיטלי, אין צורך לסחוב כרטיסי ביקור בכיס החליפה, או להדפיס כרטיס חדש אחת לחודש. כרטיס ביקור דיגיטלי הולך אתכם לכל מקום ולכל פגישה, וכל מה שאתם צריכים זה את המכשיר הסלולרי שלכם!

דרך המכשיר אתם שולחים אל הפרטנר המבוקש את הכרטיס, והוא מכיל את כל פרטי הקשר שלכם, או לפחות את כל פרטי הקשר אותם תבחרו להציג: כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון שונים, מספר פקס, כתובת למשלוח דואר ועוד. בכרטיס תוכלו אפילו להציג את דף הפייסבוק שלכם (העסקי או האישי), כתובת לינקדין וטוויטר, ואפילו שם משתמש בסקייפ או בשאר אפליקציות חברתיות אחרות.

נוחות מרבית בקליק!

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להגיע במספר תצורות לפי בחירתכם, ומאפשר ללקוחות או לשותפים העסקיים שלכם להגיע אליכם בלחיצת כפתור אחת. מרגע שליחת הכרטיס, פרטי הקשר שלכם נשמרים אצל הצד השני והוא יכול באופן מיידי לחייג אליכם, לשלוח מסרון, להגיע אל כתובתיכם באמצעות תוכנת ניווט (waze) או לגלוש אל אתר האינטרנט שלכם.

את הכרטיס ניתן להעביר בשלל דרכים – דרך אפליקציית הוואטסאפ, בסריקת קוד, במסרון ובדרכים נוספות – הכול על מנת להבטיח נוחות מרבית לכם וללקוחות שלכם! 

דוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים

בנה כרטיס ביקור דיגיטלי משלך