איך עושים אופטימיזציה נכונה לאתר?

בעולם הדיגיטלי של ימינו, האתר שלכם הוא הפנים של החברה שלכם, המוניטין שלכם והרושם הראשוני שאתם משאירים על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גם יחד. לכן, ישנה חשיבות גדולה לטיפוח האתר, ובכלל זה, השקעה באופטימיזציה של האתר. אתר מוצלח יביא לכם יותר חשיפה, יותר נראות, יותר גולשים, יותר לקוחות פוטנציאליים, ועקב כך גם יותר המרות.

אופטימיזציה טובה ומוצלחת כוללת כמה אלמנטים חשובים. בסופו של דבר, המטרה היא להעלות את האתר שלכם כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל, על מנת שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליו. אופטימיזציה טובה, מבצעים הן בתוך האתר והן בגורמים מחוץ לאתרכם, כמו קישורים ושיתופי פעולה כאלה ואחרים.

 

אופטימיזציה מקצועית

כשמדובר בעסק שלכם, אין מקום לטעויות. במובן זה, מומלץ להסתמך על חברת קידום ותוכן מובילה, אשר תבצע עבורכם אופטימיזציה איכותית, ותניע את העסק שלכם קדימה – אונליין ואופליין. חברה מקצועית יודעת לנקוט בפעולות הנכונות, לכוון לקהל היעד שלכם, להנפיק את מילות המפתח הנכונות, ולקדם את האתר שלכם בדרך הנכונה עבורכם. במילים אחרות, כשמדובר בעסק שלכם, אל תסתפקו בעבודה חובבנית. קחו חברת קידום ואופטימיזציה מקצועית שתוביל אתכם קדימה, גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך.

כיצד מבצעים אופטימיזציה?

על מנת לבצע אופטימיזציה מוצלחת, בראש ובראשונה יש לבדוק את איכות התוכן באתר שלכם. האם התוכן שלכם מספיק "עבה" ומעניין? האם הוא מתעדכן באופן תדיר? האם הוא רלבנטי למילות החיפוש? וכיוצא בזה. בין היתר, יש לעדכן בכל עמוד באתר כותרת מתאימה, מילות מפתח, ותיאור (description) – פעולות אלו מסייעות למקד אתכם במוצר או בשירות שאתם מציעים ולחדד את הרלבנטיות של האתר.

התיאור, description, הוא למעשה שתיים עד שלוש שורות שמתארות את האתר שלכם ואת השירות שאתם מציעים, והן מופיעות לגולשים בכל אחת מתוצאות החיפוש שגוגל מציגה בפניהם.

קידום ממומן וקידום אורגני

אופטימיזציה טובה כוללת בתוכה לפחות אחד מהשניים הבאים: קידום ממומן וקידום אורגני. לתוצאה אופטימלית, אפשר ואף רצוי לשלב בין השניים. בקידום ממומן, כשמו כן הוא, משקיעים סכום כסף לטובת מנוע החיפוש, על מנת שיבליט את האתר שלכם כפרסומת בעמוד התוצאות הראשון ויהיה גלוי לעין כל גולש, זה מה שנקרא – PPC (pay per click). קידום אורגני, לעומת זאת, הוא אינו תלוי מימון, והוא נעשה על ידי תוכן איכותי, מילות חיפוש מדויקות. הוספת תמונות ווידאו (מנועי חיפוש אוהבים גרפיקה), ועוד.