אסטרטגיה לבניית אתרים

המדריך לבחירת חברה לבניית אתרים

מטרת האתר

חברת בניית האתרים צריכה לדעת לאיזה מטרה מיועד האתר, ולכן התפקיד שלכם הוא להדריך אותה בדיוק לאיזה מטרה אתם מכוונים, גם בטווח הארוך של עוד 10-5 שנים -הרי לא תרצו להתחיל את התהליך מחדש ולוותר על יתרונות הקידום של האתר הראשון.

דומיין

אל תקלו ראש בבחירת הדומיין לאתר (כתובתכם ברשת). כתובת זו הינה כרטיס הביקור שלכם באינטרנט ותלווה אתכם לתקופה ארוכה. כל ניסיון להחליף את הדומיין יאלץ אתכם להתחיל את תהליכי הקידום מראשית, ועלולה ליצור בלבול אצל הלקוחות והגעה לכתובת האתר הישן -שם יחכה ללקוחות שלכם דף לא מעודכן.

שטח אחסון

בחירה של מקום אחסון לאתר הוא צעד חשוב ביותר, מכיוון וזה הביטוח שלכם לשנים הבאות. בחירה בדיל הזול ביותר או התקשרות עם חברה צעירה שעדיין לא הוכיחה יציבות עלולות לסכן את האתר, ויכולות לגבות מחיר גבוהה בהמשך. במקרה והחברה פשטה את הרגל, או שהחלטתם להרחיב את האתר והחברה אינה יכולה לספק את דרישותיכם תאלצו להחליף שרת -ולהתחיל את התהליך מראשיתו.

שפת תכנות

גם אם אינכם אנשי מחשבים משופשפים חשוב שתבינו באיזו שפה מתוכנת האתר שלכם, על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות בקידום האתר בעתיד וניהולו. [מידע נוסף במאמר Flash או Html].

עיצוב האתר

כאשר אתם בוחרים גרפיקאי הקדישו זמן לעיון בתיק העבודות שלו (אתרים אחרים שעיצב). כדי שאתר ימשוך גולשים עליו להיות מעוצב בקפידה, וכדי שהגולשים יישארו בו לאורך זמן חשוב לשים את הדגש על עיצוב אינטראקטיבי -המתחשב בהרגלי הגלישה ומבנה את התוכן בהתאם לעקרונות של נוחות גלישה.

בניית אתר רספונסיבי

מהו למעשה אתר רספונסיבי? כיום הגלישה העיקרית נעשית מתוך מסכים קטנים כמו סמארטפונים וטאבלוים. האינטרנט מלווה את הלקוחות בכל רגע נתון. פחות ופחות אנשים יושבים בבית וגולשים דרך המחשב הנייח שלהם. היום כל אתר צריך להיות מותאם לסמארטפונים ולטאבלטים.

וי ביט חברה לפיתוח תוכנה נשארת תמיד מעודכנת וממשיכה לגדול ולהתפתח יחד עם דרישות האינטרנט ההולכות וגדלות עם השנים. אם אתם מחפשים אתר מתקדם, אתר שיענה לדרישות העסק שלך וישווק אותו, התייעצו עם וי ביט חברה לבניית אתרים מתקדמים באינטרנט