בחירת חברת בניית אתרים

צעדים ראשונים בבחירת חברה לבניית אתרים

ראשית, חשוב לדעת כי בשוק קיימות חברות רבות לנושא בניית אתרים הפועלות למול ארגונים, חברות, עסקים מסחריים וציבוריים או אנשים פרטיים. בסופו של דבר, השיקולים לבחירת חברת בניית אתרים זהים לשיקולים בבחירת כל ספק אחר – יש להסתמך על המלצות, יש לשוטט בין אתריהם של חברות בניית אתרים ולהתרשם מהאתר שבנו, וכמובן – רצוי לעבור על אתרי הלקוחות שבאתר החברה ולהתרשם מהתוצרים. נסו לחפש לקוחות המגיעים מתחום העיסוק שלכם ובעלי אתרים הדומים במהותם לתוצר שאתם מבקשים – כך יקל עליכם להבין האם זוהי החברה עבורכם.

התרשמות

עד כאן הבדיקה הבסיסית. כיצד תוכלו עוד להתרשם מחברת בניית אתרים?

סביר להניח שבשלב זה כבר יש בידיכם רשימה של 2-3 חברות בניית אתרים שמשכו את תשומת ליבכם. כעת תוכלו ליצור עימם קשר ראשוני ולהציג להם רשימת שאלות, ממנה תוכלו להתרשם עוד ממקצועיותם והתאמתם אליכם:

  1. מהו תהליך בניית האתר

    בקשו מחברת בניית אתרים להציג בפניכם את תהליך בניית האתר כפי שהוא מנוהל על ידם. בידקו כי ההצעה מכילה את כל השלבים שיבוצעו, וכוללים גם את תהליך הבנת העסק שלכם והסביבה בה הוא פועל.

  2. לאילו פרטים הם זקוקים

    שאלו את חברת הבנייה מהם הפרטים להם היא תידרש במהלך הכנת האתר. תשובות בנוסח "אנחנו כבר יודעים מה אנחנו צריכים" או "נדבר על כך בהמשך" – הן לא תשובות טובות.

  3. האם מבצעים גם קידום אתרים

    חשוב להבין כי קידום אתרים הוא תהליך הכרוך בבניה עצמה וצריך להתבצע במקביל אליה, שכן קשה עד בלתי אפשרי (ובוודאי אינו נכון) להתחיל בקידום האתר רק בסיום בנייתו.

  4. מחיר

    בצעו השוואת מחירים בין חברות בניית אתרים השונות, בידקו האם ההצעה כוללת תמיכה לאחר השקת האתר או ביצוע שינויים בו. האם ניהול התכנים באתר יהיה באחריותכם או באחריות חברת בניית אתרים ? האם תקבלו את כל המידע הדרוש לעדכון האתר והעלאת תכנים ?


מחפשים חברת בניית אתרים? זה הזמן להתקשר לויביט.

חברת ויביט היא חברת בניית אתרים שתבצע בשבילכם את כל שצריך לעשות על מנת לבנות את האתר המקצועי ביותר, המותאם ביותר והרלוונטי ביותר לעסק שלכם ולסביבתו. בין אם אתם אדם פרטי או חברה מסחרית, אנחנו בויביט נוליך אתכם בנבכי הקמת האתר, נשתף אתכם בתהליך ונעביר לכם את כל המידע הדרוש בנקודות ההחלטה.