בניית אתרים לחנויות פרחים

 

כיום כל חנות פרחים שמכבדת את עצמה מחזיקה אתר אינטרנט מושקע ומטופח שבאמצעותו היא מפרסמת את עצמה ומשפרת את התדמית שלה בעייני לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.

כללים בבניית חנות פרחים וירטואלית

חלק מחנויות הפרחים אף משתמשות באתר האינטרנט שלהם כמעיין "סניף" נוסף של החנות והן מוכרות באמצעותו לא מעט זרי פרחים, לעיתים אפילו יותר מאשר בחנות ה"אמיתית", אולם על מנת שהסניף הוירטואלי של חנות הפרחים יצליח להשיג את מטרתו חשוב מאוד להקפיד על כמה כללים פשוטים: 

  1. התאמה לקידום במנועי החיפוש

    חנות הפרחים הוירטואלית חייבת להיות מותאמת לקידום במנועי החיפוש

    תחום הפרחים הוא אחד התחומים היותר תחרותיים שיש כיום ברשת האינטרנט, כמות החיפושים הגדולה והכסף ה"קל" לכאורה שאפשר לעשות באמצעות משלוחי הפרחים גרמו ללא מעט אנשים להכנס לתחום אולם כמו בכל תחום אחר, רק חלק מתוך אילו שניסו להכנס לענף הצליחו בסופו של דבר.

    על מנת להצליח בתחום הפרחים האתר שלכם חייב להיות מותאם לקידום במנועי חיפוש במאה אחוזים, על פי כל הכללים. זה אמנם לא מבטיח לכם שתתקדמו אבל זה מבטיח לכם שאם תרצו לקדם את האתר תוכלו לעשות זאת.

  2. מערכת ידידותית לבניית דפי נחיתה

    עד שהאתר יתקדם בתוצאות האורגניות תצטרכו להוציא לא מעט כסף על פרסום ממומן בגוגל, חשובמאוד שכל שקל שתוציאו יביא כמה שיותר לקוחות ודף נחיתה הוא אחד הדרכים היותר טובות לדאוגשזה יקרה. דף נחיתה הוא דף שכל מטרתו היא לעורר פניות. הגולש לא ימצא בו פרטים על החנות ולא ימצא"מפת הגעה" הוא כן ימצא את התשובה הטובה ביותר לשאילתא שלו במנוע החיפוש, ועל פימחקרים שונים זה בסופו של דבר משפר את ההחזר על ההשקעה בפרסום וגורם לבעל האתר להרוויח יותר.

  3. עיצוב מקצועי

    כשהתחרות מתגברת אתם חייבים לבלוט מעל כל השאר. אנחנו נדאג שאתר האינטרנט שלכם לאיהיה "כמו כולם", קצת שונה, קצת מיוחד – הרבה יותר יעיל.

 

לפרטים נוספים – צור קשר