בניית אתרים – צעדים ראשונים

רגע לפני שהמתחילים

לפני שאתם מקימים את האתר, חישבו עליו ברצינות כעסק שאתם רוצים להקים ולפתח.
כאן המקום לענות על השאלות הבאות:
  1. במה האתר האינטרנט שלי שונה מאחרים ברשת?
  2. מה הייחודיות של האתר האינטרנט שלי?
  3. מה השירותים שאני הולך להציע באתר האינטרנט ושונים מהשירות המוצע באתרים אחרים?

כדי לענות בחוכמה ובדיוק על שאלות אלו מומלץ לערוך תחקיר אינטרנט מקיף לפני שאתם מחליטים על אופן הקמת האתר. בדקו מה המתחרים שלכם מציעים, ערכו רשימות עם שירותים מתחרים ובדקו איפה אתם יכולים לשפר את השירות או המוצר. חשוב להבין שאתר אינטרנט הוא כלי מרכזי כיום אשר מגדיל את הרווחים לחברות גדולות או קטנות לכן ערף מוסף לאתר האינטרנט שלכם הוא שלב חשוב להגדלת ההכנסות.

העיצוב קובע

אם החלטתם להקים אתר המציע שירותים או מוצרים נלווים חשוב שתדעו -האיכות קובעת הכל. גם אם מדובר בעסק נלווה או צדדי, איכות האתר היא הפנים של העסק וכאן מומלץ להשקיע את מירב המאמצים. לא מדובר על קוד האתר בשלב בנייתו אלא על מראה הוויזואלי הברור שישכנע את הגולשים להישאר ויצור את הבאזז המיוחל שיפנה תנועה נוספת לאתר.

סמל מסחרי

כמו כל חברה או עסק מתחיל בחירת לוגו או סמל מסחרי משדר רצינות ומיתוג נכון לכן רצוי לבחור בעל מקצוע מתאים שיעזור לכם לבחור את הלוגו המתאים. בחירת לוגו מקצועי מבטיחה שהתדמית של החברה תוסיף לכם לקוחות ומונעת בריחה של גולשים -שיפחדו להזמין שירותים מאתר שאינו נראה מקצועי.

קידום אתרים

לאחר שבחרת בחברה לבניית אתרים ואתר כבר באוויר קידום האתר הוא הפתרון עבור העסק האינטרנטי שלך קיימות מספר דרכים לקדם את האתר ברשת האינטרנט: קידום אורגני, המתבצע על ידי אופטימיזציה של האתר ודרכי קידום ברשת באמצעות תוכן ומהלכי שיווק , או פרסום בגוגל המכונה – ADWORDS . כדי להבין מה הדרך העדיפה לאתר שלכם היכנסו למאמרים העוסקים בנושא זה באתר ולימדו את הנושא לעומק. שימוש נכון בכלים האינטרנטיים הללו יבטיח לכם נוכחות במנועי החיפוש ויקדם את כניסת הגולשים (לקוחות פוטנציאלים) לאתר.