חשיבות תכני האתר

תוכן האתר הינו סוכן המכירות שלך

תארו לעצמכם כאילו שלחתם סוכן מכירות לבצע עבורכם עסקת מיליונים. האם לא תדאגו שהוא ידע מה לומר? האם תקלו ראש בכך שאינו רהוט? האם תעסיקו סוכן מכירות גרוע ולו רק כי משכורתו נמוכה? כנראה שלא. לתוכן באתר יש חשיבות גדולה, כי הוא "סוכן המכירות" שעובד עבורכם גם כשאתם ישנים. לכן יש להתייחס לתוכן המקוון, כתוכן פרסומי-שיווקי שבו תלויה המכירה.

הגהה

כדי לקיים את הכלל הזה על הטקסט להיות "נקי" מכל הבחינות כולל ויזואליה והגהה: וודאו שהפסיקים והנקודות מונחים במקומם ואינם צמודים למלה שאחריהם, סגרו רווחים מיותרים, ישרו את השורות והקפידו על איות נכון של מילים. טקסט מרושל משדר חוסר מקצועיות, יותר מדי סימני קריאה ודגשים ויזואליים "מלכלכים" את הטקסט ומותירים תחושה של חוסר אמינות.

מיקוד ושימוש במילות מפתח

כתיבה יעילה לאתרי אינטרנט היא למעשה אומנות השכנוע הטקסטואלית. היא שונה מאומנות השכנוע בכל מדיום אחר בכך שעליה להיות ממוקדת יותר וזרועה במילות מפתח ומושגי יסוד המתאימים לתחום עיסוקכם על מנת שמנועי החיפוש המקוונים יזהו את האתר שלכם כרלוונטי בתחומו. הקוראים מבקשים לדעת מה העסק שלכם באמת יכול להציע להם והאם מוצריכם עונים על צרכיהם. אם הגולשים לאתר לא יקבלו את המידע הנדרש, בלשוניות הנכונות, ובשפה רהוטה, משכנעת ומבדלת, הם יעברו למתחרים.

כתיבת תכנים בויביט

"ויביט" רואה עצמה אחראית על הצלחתו של האתר שלך מכל הבחינות, פשוט כי הצלחתו היא הצלחנו. אם אינכם בטוחים כי הטקסט שלכם עושה את העבודה למענה הוא נכתב, אם אתם חשים שהתוכן דל ולא מעביר את המסר השיווקי שלכם כראוי, ספרו לנו על כך ונדע כיצד להפוך את "סוכן המכירות" הטקסטואלי שלכם מעוד סיפור, לסיפור הצלחה.