טיפים לקיצור תהליך בניית אתרים

גם ללקוח אחריות במהירות בניית האתר

הרוב תלוי ברצון הלקוח להתחייב באופן מלא, ולספק את הנדרש ממנו בזמן. ראשית, על מנת לזרז את בניית האתר עליך, בתור לקוח, לדעת מה רצונך המדויק מהאתר. אם יש צבעים שתרצה כי יקשטו את האתר, אם אתה רוצה אתר שימשוך לקוחות למלא פרטים, אם אתה רוצה אתר לרכישת מוצרים, אם יש עיצוב מוכן של לוגו ועוד. ברגע שתגיע לחברה לבניית אתרים עם הרצונות שלך מוכנים וכתובים על דף, כך תוכל החברה להתחיל מיידית בעבודה, ולהציג לך כמה אופציות בהתאם לבקשותיך.

ספקו את החומרים הנדרשים בזמן

חברות לבניית אתרים עשויות להיות גורם מציק כאשר יש לך עוד מאות מיילים ובעיות שעליך לטפל בהם בניהול השותף של העסק. כאשר אתה נתקל בבקשה מצד חברת הבנייה, רצוי שתתייחס לבקשה ברצינות ותכבד אותה. זכור, כי החברה לבניית אתרים רוצה את טובתך ואת טובת העסק, וגם היא מעוניינת כי העבודה תסתיים בדרך המהירה ביותר. הפניות מחברת בניית אתרים עשויות להיות בכמה נושאים מרכזיים: צורך בסיפוק הטקסטים שיועלו לאתר, סיפוק התמונות לאתר באיכות וברזולוציה הנכונה, וסיפוק העיצוב בזמן, בהנחה שתבחרו לעבוד עם מעצב גרפי. לעיתים ניתן לשלם לחברת הבניה סכום כסף מוגדל תמורת טיפול ברזולוציה של תמונות והתאמתם לאתר, או תמורת טקסטים מקוריים. יתכן וחברת בניית האתרים תוכל גם לעצב עבורך את האתר בצורה מספקת, וכך תוכל לחסוך את העלויות עבור המעצב הגרפי. חברות מסויימות בוחרות להשתמש בשירותיו של קופירייטר מנוסה, על מנת ליצור תוכן איכותי ושיווקי באתר. הדאגה לכך שהקופירייטר יעמוד בזמנים מוטלת על בעל העסק עצמו, ועליך להביא בחשבון כי חברת לבניית אתרים לא יכולה לסיים את עבודתה אם הטקסטים לא סופקו בזמן.

הכינו מראש דומיין ושרת

פעולה קטנה וקצרצרה שעשויה לזרז את בניית האתר בצורה משמעותית היא רכישה מראש של דומיין (שם לאתר) ושרת איחסון, עליו יאוחסן האתר. בניית אתרים עשויה להיות קלה וקצרה יותר כאשר היא נעשית כבר תחת השם המקורי, ובאיחסון המקורי שלה. בניית אתרים הנעשית על שרת אחר מצריכה בסוף התהליך העברה של כל הקבצים והתכנים לשרת הבית, וזהו תהליך שעשוי להאריך את פעולת הבניה משמעותית. אם אין לכם ידע בנושא השרתים, בקשו ייעוץ מחברת בניית אתרים איתה אתם עובדים, ונסו לעשות זאת כבר בתחילת התהליך, כך תקצצו את הטרחה.