כיצד להעלות את הפניות מהאתר ב-20%

לקהל בישראל אין זמן זמן פנוי. כשגולש מגיע לאתר אינטרנט ומעוניין לקבל פרטים נוספים, הוא קודם כל יחפש מספר טלפון. על כן, יש לשים את מספר הטלפון בחלקו העליון של כל עמוד באתר בצורה בולטת לעין.

יש לתת עדיפות למספר משרדי על פני מספר נייד, למשל: 03, 077.

פרסום מספר סלולרי עלול להיראות כחברה קטנה ופחות רצינית.

בהמשך לכך יש ליצור טופס יצירת קשר ולא קישור שיוביל לתוכנת המיילים של הלקוח (למשל תוכנת אאוטלוק, דבר בעייתי אם אין לו את התוכנה).

טופס יצירת קשר צריך להימצא בכל דף באתר במיקום בולט לעין ובנוסף עליו להכיל מספר שדות מינימלי למילוי על מנת לא להלאות את הלקוח.

דף יצירת קשר מורחב יהיה בקישור נפרד "צור קשר באתר" בכדי לא להכביד על הלקוח הפוטנציאלי.

 

צרו קשר