לאתרים של VIBIT יש הרבה חברים

בשוק התחרותי של היום אנחנו לא יכולים להרשות ללקוח שלנו "לחכות". הלקוח מצפה לשירות מהיר, מידע זמין, מענה החורג משעות הפעילות, ועדכונים רציפים אודות המבצעים והחידושים בחברה. נשמע לך כמו עוד איש שיווק לצוות? לא בהכרח. כשאנו לומדים לנצל את האתר ככלי לשימור וניהול מועדון לקוחות, החסכון בזמן מתגלה באופן מיידי, והתוצאות מדברות בעד עצמן – הכל בהקלקה אחת פשוטה.

הכריזמה של WWW

עדכון רציף ועיצוב נכון של האתר "מבריקים" את חלון הראווה של העסק שלך. אבל בנוסף לרושם הראשוני שיוצר האתר, הוא משמש גם 'פקיד קבלה' שמספק מידע ללקוח מסביב לשעון: החל ממידע מקיף אודות העסק והשירותים השונים, המשך בקיצור תהליכי השירות (כמו הורדה מקוונת של טפסים), וכלה בעדכון הלקוח במבצעים והחבילות האטרקטיביות. כל אלו נעשים בצורה מרוכזת, המתבססת על רשימת מועדון לקוחות שמתעדכנת ישירות מדף "צור קשר" = מהלך פשוט, יעיל וגאוני, שחוסך לך בהוצאות התקשורת והשיווק.

מועדון לקוחות בהקלקה

היתרון הגדול של האתר הוא בשימור, הרחבה וניהול מועדון הלקוחות של העסק. הזמנה להשארת פרטים באתר מעניקה לך כלי מוביל לניהול מועדון הלקוחות, ומאפשרת לשווק את העסק ללא מאמץ: במייל אחד אפשר לפנות למספר גדול של לקוחות, ולצרף הפנייה לדף האינטרנט הרלוונטי. למי שרוצה להרחיב את פעילות המועדון, מציעה VIBIT גם שירותי ניוזלטר – המתעדים את פתיחת המיילים, ומספרים לך באיזה דפים ביקרו, מה מצא חן בעניהם, איפה התעכבו ואיפה העדיפו לוותר. ידע נחשב לאוצר אסטרטגי, ומאפשר להתאים את מהלכי השיווק לטרנדים ולמגמות בשטח.

זמן הוא שם המשחק

בעידן המודרני זמן לא רק שווה לך כסף, אלא בעיקר.. לקוחות! כדי לעמוד בתחרות עליך לקצר תהליכים ולמרכז יכולות: הפעלה נכונה של אתר, העלאת באנרים אטרקטיביים, עדכון דפי שירות, וגיבוש של מהלכי שיווק מרוכזים, מאפשרים להישאר עם היד הדופק ולקצר את השעות במשרד. כאשר לקוח פונה אלייך דרך האתר, אין סיבה שלא יהנה ממענה מיידי – בעזרת דוא"ל המנצל את ההזדמנות כדי לעדכן את פרטי הגולש ברשימת מועדון הלקוחות ולעדכן אותו במבצעים והשירותים החדשים.

חברת VIBIT שמחה לסייע ללקוחותיה לנצל את האתר ככלי לקידום, שיווק והרחבת מועדון הלקוחות. לקראת הפסח נשמח להציע לך לרענן את האתר בבאנרים אטרקטיביים, לנצל את מאגרי המידע לטובת הפצת ניוזלטר ועדכונים, ולהציע לך לשדרג את הפעילות באתר בעזרת מערכות ניהול מתקדמות – שחוסכות הרבה זמן וכסף.