פיתוח תוכנה לעסקים

ויביט מתמחה בפיתוח תוכנה לעסקים ובבניית אתרים

חברת ויביט עושה זאת בכמה שלבים, תוך כדי שמירה על המושג KISS – "Keep it simple, Stupid!".

כיום קיימות מספר רב של תוכנות בשוק, אך רובן אינן מתאימות לצרכי הלקוח המדוייקים. תוכנות אלה הם תוכנות "מדף", "What you see is what you get". ויביט, לעומת זאת, תופרת ללקוח את התוכנה על פי דרישה, כתוצאה הלקוח מקבל בדיוק את התוכנה המתאימה לעסק שלו.

לא תמיד קל להגדיר את הדרישות של הלקוח, לכן יש משמעות למקצועיות של החברה שבונה את התוכנה, על מנת שהיא תכוון את הלקוח לתוכנה נכונה וידידותית למשתמש.

ויביט מפתחת תוכנות על גבי ה-WEB כ-6 שנים ובנוסף, אתרים שעליהם מיושם הידע של פשטות התוכנה וקלות השימוש.

אתר הוא לא רק כרטיס ביקור, אלא תוכנה הנותנת מענה אמיתי, תמיכה טכנית וגם מהווה ככלי שיווקי ללקוח ולמשתמשים.

פיתוח התוכנות על גבי הWEB נעשות בכמה שלבים

  • למידת קהל יעד – לכל חברה קהל יעד שונה – לכן יש צורך להבין את קהל היעד, על מנת לתת לקהל זה אפשריות רבות ונוחות לשימוש בתוכנה.
  • איפיון מדיוק ותרשים זרימה של התוכנה.
  • תכנון ועיצוב פונקציונלי.

    ככל שהדברים יהיו יותר פשוטים ופונקציונליים, הלקוח או המשתמש ינווט בתוכנה ללא קשיים והסברים מיותרים. בשפה המקצועית נקרא Look & Feel – ההרגשה של המשתמש בזמן ניווט בתוכנה.

  • ויביט מעלה את כל האפשריות שיש למשתמש ומפתחת עם הלקוח את הנושאים הרלוונטים לקהל היעד. ויביט ממחישה את התוכנה על ידי שרטוט המסכים ומציגה איך המשתמש מגיע לתוצאה הרצויה בכמה שפחות קליקים – דבר ששומר על עניין וחוסר שעמום.
  • הקישורים בין המסכים והמעבר בין המסכים צריכים להיות פשוטים ומובנים.

אחת התוכנות המככבות היום בשוק, שויביט פיתחה היא בתחום ענף הביטוח. תוכנה זו פותחה לחברת SMS2010, שכיום נמצאת באתר לשכת סוכני הביטוח ונותנת מענה נרחב למסמכי הנמקה.

 
לכן אם תרצו תוכנה אין זו אגדה – ויביט כאן בכדי להגשים את רצונכם.