קורס שיווק באינטרנט

אוטוסטראדת האינטרנט מתרחבת. מידי חודש נוספים עשרות אלפי אתרים חדשים לרשת ואיתם מתעצמת התחרות. הנתון הפשוט – 90% מהחיפושים שמתבצעים כיום במנועי החיפוש נערכים בגוגל, מנוע החיפוש החזק בעולם, מכתיב את שם המשחק בתחרות הזו – שיווק בגוגל או פרסום בגוגל. גוגל הפך למאגר מידע הגדול בעולם שמתעד את מילות החיפוש של כל אחד ואחת מאיתנו ובעזרת כלים מסוימים, מאפשר לנו לדעת מה ההמון מחפש או רוצה לדעת.

כלומר, יותר ויותר אנשים מחפשים ומוצאים מידע, שירותים, מוצרים וקניות באינטרנט. כל המידע הזה נאסף, מתועד ופתוח לשימוש.

קורס שיווק באינטרנט יחשוף לכם כמה מסודות שיווק בגוגל

איך זה עובד? כיצד לשלב מילות חיפוש באתר או בבלוג שלנו? כיצד משתמשים בכלי גוגל השונים שאוספים ומתעדים מידע? מה האפקטיביות של פרסום בגוגל (בתשלום)?

הרושם הראשוני קובע

יחד עם זאת, להופיע בדף הראשון בגוגל או לקנות פרסום בגוגל עדיין לא ממש יספיק כדי לגרום ללקוחות שלכם להתקשר או להשאיר פרטים. לקוח פוטנציאלי, שוהה באתר בממוצע בין 5 ל-6 שניות ובמידה ולא מצא את מבוקשו הוא ממשיך הלאה.

הדבר דומה לפגישת 1X1 – You will never get a second chance to get first impression – הרושם הראשוני כן קובע. הנתון הזה מחייב אותנו לחדד שני סוגי מסרים: טקסט ועיצוב. מה שיגרום ללקוח להישאר באתר הוא עיצוב מזמין, ממשק נוח לניווט (Gui – Graphic User Interface) ומידע ברור המזמן להמשך קריאה. אשר לעיצוב, כבר לא מספיק שהשכנה, שבדיוק סיימה קורס פוטושופ לפני חודש, תעצב לכם את האתר. עיצוב אינטרנטי זו אמנות שמשפיעה על המיתוג שלכם והתדמית הראשונית שתפגינו מול לקוחותיכם. אפשר לדמות פלטפורמת שיווק בגוגל לקניון גדול שברור לכולם שמי שמקים בו בסטה (אתר אינטרנט) סביר להניח שימכור. גם הבסטה צריכה להיות מושכת ולייצר מכירה.

ובחזרה למנוע החיפוש של גוגל, הוא בעצם "עיוור" שמה שמאיר עיניו זה טקסט פשוט. ככל שהמנוע נתקל ב"הפרעות טקסט" (אתרים רוויי קוד, פלאש ומעט טקסט) הוא מדרג אותם נמוך יותר בתוצאות החיפוש. כאשר הוא מוצא באתר מסוים מילות מפתח שקהל הגולשים חיפש (מעניין אותו לאן העדר הולך), הוא יקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש.

ועם זאת זה עדיין לא מספיק, שיווק בגוגל משלב המון פרמטרים שקובעים מה יגרום לאתר אינטרנט להתקדם בתוצאות החיפוש: החשוב מבניהם הוא איכות הטקסט ומספר ה"עקיבות" שתשאירו ברשת. ככל שהאתר שלכם יהיה מקושר יותר לאתרים אחרים, ככל תיצרו תוכן באופן קבוע וככל שתקפידו להעלות טקסט איכותי, כך תצליחו לבלוט באוטוסטראדת המידע האדירה. קורס שיווק באינטרנט יבנה לכם את עולם המושגים של שיווק בגוגל.

למד מהמומחים

קורס Up Grade Your Google, בהנחיית אבי לאון (מנכ"ל חברת Vibit), נוגה וידר (מנכ"לית בי"ס Up-Grade) ודני גולן (מנכ"ל משותף חברת BeSale), יחשוף אתכם לכלי שיווק בגוגל, שיעזרו לכם להפוך את אתר שלכם כלי מכירות רב עוצמה. תקבלו רעיונות וטיפים להקמה, עיצוב ובניית תכני אתר האינטרנט לקראת מיקומו באמצע אוטוסטראדת המידע האינטרנטית. שם המשחק הוא להיות שם כמה שיותר מהר, באופן מתמיד ובצורה בהירה ובלטת שמגישה ערך מידי ללקוחות שלכם.

כל הזכויות שמורות ל BeSale ©