קידום אתרים אורגני

אז יופי, יש לכם אתר… ומה עם הקידום האורגני?

הקמתם אתר אינטרנט בישראל. השקעתם לא מעט מחשבה, זמן וכסף, בחרתם בחברה מתמחה, לא פסחתם על אף פרט ואפשר להגיד שהתוצאה הסופית אולי אפילו יותר מוצלחת ממה שחשבתם שתהיה. אתם מספרים על האתר לחברים הקרובים, שולחים את הקישור באינטרנט ללקוחות העסקיים, לשותפים שלכם, לחברים ולבני משפחה ומפיצים אותו באמצעות הרשתות החברתיות. רק לדבר אחד שכחתם לדאוג. קוראים לזה קידום אתרים וזו ככל הנראה הסיבה שמסבירה את התעבורה הכל כך נמוכה באתר שלכם. אז בסדר, מגיע לכם מזל טוב על כך שבניתם את האתר, אבל בלי קידום אתרים הוא משול לבניין שאיש לא גר בו או מודע לקיומו.

מה זה בדיוק קידום אתרים?

ובכן, קודם כל נשמו עמוק והירגעו. המצב רחוק מלהיות גרוע כפי שאתם חושבים. בסך הכל אתם צריכים לדאוג לתחום של קידום אתרים. מה הוא אותו קידום? הכוונה היא לקידום במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. גוגל הוא כיום מנוע החיפוש הפופולארי בעולם. אי לכך, השאיפה היא להופיע כמה שיותר גבוה במעלה תוצאות החיפוש שלו. רשימת תוצאות החיפוש היא הרשימה שמופיעה כאשר אתם מקישים שאילתה. אם למשל אתם הבעלים של חנות פרחים בחיפה ואתם מעוניינים שאנשים יזמינו מכם פרחים דרך הרשת, קידום אתרים מוצלח הוא מה שיגרום לכם להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש כאשר יקישו מילים שרלוונטיות לתחום ההתמחות שלכם כמו למשל פרחים בחיפה או משלוח פרחים בחיפה. רוב הגולשים לא בוחרים אתרים שמופיעים בדפים אחרים זולת העמוד הראשון של רשימת תוצאות החיפוש. באופן כללי כלל האצבע הוא גבוה יותר – טוב יותר.

רוצים לבחור חברה לקידום אתרים באינטרנט?

ישנן לא מעט חברות שעיקר הפעילות שלהם מתמקד בתחום של קידום אתרים. אלו הן חברות שעושות ימים כלילות בהבנה מעמיקה של האלגוריתם של גוגל, בפענוח השיטה וברתימת הידע שנרכש כדי לסייע לבעלי עסקים לקדם את האתרים שלהם. קידום אתרים הוא תחום מורכב ולרוב את תוצאות ההשקעה לא ניתן לראות באופן מידי אלא רק לאחר כמה חודשים. אי לכך בחרו בקפידה את החברה שתדאג לכם כיוון שמדובר על יחסים לטווח ארוך. בהצלחה!