שופינג בפייסבוק

מהו דף הבית שלכם? אתרי חדשות כמו Ynet, Walla, מנועי חיפוש כמו Google, Netex או אולי דווקא Facebook? בחודשים האחרונים יותר ויותר "חברים" שוכנעו על ידי ההצעות החוזרות ונשנות בכניסה לרשת החברתית, להפוך את פייסבוק לדף הבית. הרי גם ככה מעל מחצית מהם נכנסים לדף הפרופיל על בסיס יומי, והדור הצעיר מדווח על עשרות כניסות במהלך היום (הם פשוט נשארים אונליין). מארק צוקרברג, העומד מאחורי פייסבוק, יודע מה הוא עושה: ברגע שדף הבית שלכם שייך אליו, הוא מנתב את מרבית הפעילות שלכם באינטרנט לתוך הרשת החברתית. וכשמרבית הלקוחות מחזיקים דף פרופיל ברשת, ממהרים העסקים לפתוח דפים עסקיים, ולאט לאט אנחנו מתרגלים לדלג מעל מנועי החיפוש, ולעשות את פעולות החיפוש והקנייה מהמגרש של צוקרברג. 

שופינג בפייסבוק – איך זה עובד?

כיום כל עסק יכול לפתוח "דף עסקי" (בעבר נקרא: "דף מעריצים" וחברי מועדון הלקוחות נקראו "אוהדים"), בו ניתן לפרסם את כל המידע השיווקי על המותג שלכם: מידע על הפעילות וההיסטוריה של החברה, קטלוגים, סרטוני וידאו, גלריית תמונות, פורום שאלות ותשובות, מבצעים, ניוזלטרים, רשימת לקוחות, ואפילו אתר מכירה אונליין – שבדומה למערכת באתר שלכם, יאפשר לחברים לקנות מוצרים ישירות מהפייסבוק. היתרונות כאן ברורים: התשלום עבור המוצר או השירות מתבצע מבלי שהגולש נאלץ לצאת מדף המותג, וחוזקה השיווקית שלכם גדלה: שכן אם אחד מהחברים המליץ או קנה בחנות שלכם, שאר החברים רואים במהלך המלצה אישית – כזו שנתפסת הרבה יותר אמינה ומשכנעת.

עולם הצרכנות החדש

בעולם כבר צוברת מגמת הקניות בפייסבוק תאוצה, כשבישראל אנחנו רק בתחילת הדרך. מרבית המותגים כבר פתחו דף עסקי, ומנצלים אותו לפעילות שיווקית למען יצירת מועדון לקוחות, וכמובן: הנעת הגולשים לפעולה באמצעות מבצעים ופרסים. פתיחת חנויות אונליין (המסונכרנות עם פעילותו של האתר) היא הצעד הבא המתבקש. בפייסבוק תוכלו להנות ממדד סטטיסטי מדויק יותר אודות קהל הלקוחות שלכם: החל מגיל, עיסוק, מקום מגורים ותחומי עניין, ועד לחברים שמהווים קהל לקוחות פוטנציאלי. אל תראו בכך את מתחרה לאתר האינטרנט הרגיל. אתרי המכירות באינטרנט נותרו רלוונטיים, שכן לא כל קהלי היעד דבוקים לפייסבוק, מה הפתרון: מסנכרנים!

חדש בויביט

אנו מציעים לכם שירותי בנייה וקידום אתרים, לצד פיתוח המערך השיווקי של המותג באינטרנט וברשתות החבריות. נשמח לפתוח עבורכם חנות אינטרנטית בפייסבוק, שתהיה מסונכרנת עם פעילותו של האתר הרגיל שלכם! למי שרוצה להתמקד רק בפעילות שיווקית, נשמח לפתוח עבורכם דף עסקי בפייסבוק, הכולל את כל הקטגוריות הנדרשות: החל מהצגת הלוגו והזהות העסקית, המשך בפתיחת קטגוריות דוגמת אודות, קטלוגים, מבצעים, רשימת לקוחות, מועדון לקוחות, סרטי וידאו, ניוזלטרים, וכלה בשירותי עדכון סטטוס – המבטיחים כי הדף שלכם יהיה פעיל, ויעדכן את החברים בכל הפעילויות, המבצעים, ההצלחות והחידושים של העסק.

 

למידע נוסף בנושא בניית חנויות אינטרנטיות בפייסבוק והרצאות בנושא:

פנו אל נציגי ויביט בטל': 077-7667688, או

חפשו אותנו בפייסבוק