תנו לפייסבוק לחזר אחריכם

1.35 מליארד חברים לא טועים! *

מהפכת הרשתות החברתית נמצאת בעיצומה, כאשר הפייסבוק מוביל את המגמה ומשנה את הרגלי הגלישה שלנו. כיום יותר ויותר גולשים נוטשים את מנועי החיפוש המקובלים, ועוברים לחפש עסקים בפייסבוק, המשמש כדף הבית שלהם. למי שמתלבט אם להתחיל לשווק בפייסבוק השאלה היא לא אם "להיות או לא להיות", אלא באיזה פורמט – שכן כולם נמצאים בפייסבוק, וכש-50% מהחברים נכנסים על בסיס יומי אתם חייבים להיות פעילים ברמה זו או אחרת. כל משרד פרסום, שבא לגרוף לקוחות עבור העסק שלך, ימליץ על שיווק באמצעות פייסבוק.

דף עסקי או דף אישי?

חשוב לדעת שגם לרשת החברתית נורמות משלה. בעוד דפי הפרופיל האישים משמשים כפלטפורמה לעדכונים ולתקשורת יומיומית, הרי שהעדכונים העסקיים נתפסים כמעשה שיווקי טהור. מסיבה זו מומלץ להפריד בין השניים, ולמנוע מצב בו החברים יסתירו או ימחקו את הפרופיל שלכם מחוסר עניין. כיום מציעה פייסבוק לעסקים, גופים ובעלי עניין משותף (בכל נושא שהוא) אפשרות לפתוח דף "אוהדים" עסקי. הרעיון כאן פשוט: ככל שיותר חברים יסמנו Like (אהבתי) על הדף העסקי שלכם, כך תגדל הנוכחות שלכם בפייסבוק, וכל שינוי בסטטוס (כותרת הדף) יופיע בדף המקושרים. דף זה אינו מוגבל בחברים, בניגוד לפרופיל אישי שיכול להכיל עד 5,000 חברים, וההרשמה אליו הינה חד צדדית, כך שמנהלי הדף לא יכולים לראות את נתוני הגולשים שנרשמו (ולכן גם לא נדרש אישור להרשמה כמו בדף פרופיל רגיל). יתרון נוסף של דפים אלו מתבטא בפונקציות הניהול שמוצעות למנהלי הדף, המאפשרות לקבל עדכונים אודות מספר הצפיות, תדירות הביקורים בדף, ומידע אודות ארץ המוצא של המבקרים. סטטיסטיקות אלו מציידות אתכם בכלי רב עוצמה לניהול המותג, ומאפשרות לקבל פידבק מהיר וישיר ממועדון החברים.

משווקים בחביבות

למי שרוצה להבטיח כניסה נכונה ומכובדת לרשת החברתית, מציעה Vibit ללקוחותיה ליהנות מאפשרות לבניית דף עסקי בפייסבוק. דף זה יכלול את הלוגו והזהות העסקית של העסק, פרטים אודות החברה, מבצעים, גלריית תמונות, קישורים לסרטי תדמית ושיווק, ואפילו דף עם רשימת לקוחות – המאפשר לחברים להתעדכן בהצלחות שלכם. למי שרוצה לחסוך במאמצים, מציעה ויביט גם שירות עדכון סטטוס המבטיח כי הדף יהיה פעיל, ויעדכן את החברים בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלכם.

 
כדי להבין מה אנחנו בדיוק עושים התקשרו היום לנציגינו
בטלפון: 077-7667688
או היכנסו לדף העסקי שלנו: ויביט – בניה וקידום אתרים באינטרנט.
ונשמח לחשוף אתכם למיליוני הלקוחות שמחכים לכם בכל רגע נתון.
בואו לבקר אותנו בפייסבוק
* מספר החברים ב-Facebook נכון לספטמבר 2014